Het traject van uw bestelling:

  1. Plaats uw product in uw winkelwagen en rond uw bestelling af.

  2. Vul alle gegevens in.

  3. U ontvangt de bestelling bevestiging per e-mail. Let op: dit zet de bestelling nog niet in gang.

  4. Wanneer u de betaling heeft verricht wordt er een betaling bevestiging gestuurd. Nu wordt de order in gang gezet.

  5. Pergoglass neemt met u contact op om de leveringsdatum mee te delen.

Leveringsvoorwaarden

  • Pergoglass neemt met u contact op om de leveringsdatum mee te delen. De levering vindt plaats op de afgesproken werkdag tussen 7u en 21u.

  • Indien Pergoglass de bestelling niet op de afgesproken datum kan leveren, dan is hier geen coulance-regeling op van toepassing. Pergoglass neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om een nieuwe leverdatum af te spreken.

  • De levering geschiedt steeds op het gelijkvloers.

  • Wanneer u een beschadiging of gebrek aan één van de onderdelen vindt, monteer deze dan niet. Maak hier foto’s van en stuur deze binnen de 5 werkdagen na levering naar info@pergoglass.be onder vermelding van uw naam en adresgegevens. Pergoglass zal hiervoor zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.

  • U kunt binnen 14 dagen na ontvangst uw product retourneren indien deze nog in oorspronkelijke staat verkeren. Indien u Pergoglass het product op laat halen zullen hier €130.00 -transportkosten voor in rekening gebracht worden.

  • Bij sneeuw of vorst dient u de parkeerplaats en/of oprit ijs- en sneeuwvrij te maken in verband met de veiligheid van onze bezorgers.

  • Bij aflevering van uw bestelling dient er een bevoegd persoon aanwezig te zijn die de aflever bon zal tekenen voor ontvangst van de bestelling. Dit geeft geen verdere verplichting of garantie aan deze persoon. Bij iedere levering zal er gevraagd worden naar een identiteitsbewijs. Dit is voor het verifiëren van de juiste bezorglocatie.

  • Indien de levering niet mogelijk is door uw afwezigheid zal er een nieuwe afspraak worden gemaakt, waarvoor wij €130.00- in rekening brengen.